Subject: Andmekaitseseadus
From: "Chris Naerismaa" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 12:58:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Sooviksin teada, kuidas on andmekaitse seaduses ära määratud
videosalvestite vaatamine avalikus ruumis.
Näiteks Vabaõhumuuseumi videosalvestite vaatamine on lubatud kahju
tekitamisel või varguse korral?

Pean silmas just seda, et videosalvestitel on peal võõrad inimesed samuti,
kas vabaõhumuuseum ise , turvafirma või Politsei tohivad videosalvestit
vaadata vajadusel?

Lugupidamisega,

Chris Naerismaa
Põhja piirkonna kinnisvarahaldur

tel +372 5625 7555

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.